Maps hosting for Mohaa, CoD, CoD2, CoD4, CoD5, BO3, B1944, ...
Mapping CoD4 ( tuto )
010 - Installer le modtools
020 - Gameplay standard
025 - Radiant Hotkey
030 - Debut avec radiant
035 - Les brushs
036 - Construire les premiers murs
040 - Les prefabs
050 - Les models
060 - Ajouter une echelle
070 - Light
080 - Reflection_Probe
090 - Gametype
100 - Worldspawn (cod4)
102 - Worldspawn (cod2)
110 - fichiers .gsc (config)
120 - Skybox
130 - barils explosifs
140 - La pluie
150 - Mantle (On, Over)
160 - Rotation d'un xmodel
165 - Loadscreen
170 - Minimap
180 - Porte [ouvrir et fermer]
190 - textures customs
200 - Textures customs (decal)
210 - Rayon de lumiere
220 - Compiler une map
225 - Fichier ".IWD"
230 - Finaliser une map custom
250 - Fichier Readme.txt
260 - Création d'un puit et terrain autour
270 - Vision file
272 - (cod4) vision file
300 : How to add pickable weapons on a map?
305 : How to add ziplines on a map?
310 - CoD4 prefabs tutorial by Stendby
315 : CoD4 sidewalk reconstruction by Stendby
320 - CoD4 convert house to xmodel by Stendby
325 - CoD4 Export house by Stendby
330 - CoD4 Texture converter by Stendby
335 - CoD4 Radiant terrain (1) by Stendby
340 - CoD4 Radiant terrain (2) by Stendby
345 - CoD4 Xmodel call up by Stendby
350 - CoD Radiant - Cave Tutorial by Erik IDK
320 - CoD4 convert house to xmodel by Stendby