Mapping BO3 ( tuto )


9 - Outils Clip


Image

CLIP = Stop Joueur
MISSILE = Stop Grenades etc
PHYSICS = Stop Physics Props only, pas de Stop joueur
VEHICLE = Stop Vehicules
NO SIGHT = Le joueur ne voit plus le tag rouge de l'adversaire. Pas de blocage du joueur (Stop collision).
'Surface_type" CLIP (i.e Metal) = Stop joueur et lorsque on marche dessus, le son correspondant à la matière choisie (ex Metal)
'Surface_type' CLIP & NO SIGHT = Combinaison des 2
FULL CLIP = Stop TOUT ! (Très utilisé)

FOG = Vieux (utilisé pour créer du brouillard)
FOG_VOLUME = Nouveau (utilisé pour créer du brouillard)
CARVER_NAV_VOLUME = Used to Carve holes in the Nav Volume (Nav Volume is genereated automatically on compile for airborne killstreeks)
EXPOSURE = Used by the Lighter to control Exposure Volumes around a level
MONSTER = AI CLIP used to prevent AI from getting somewhere (Good if you want to stop Kill streeks falling of the edge of a map)
HINT = Helps calculate Hit accuracy (but not really needed)
CLIP_WEAPON = Stop Les balles unisquement